Tävling

Haha ja så var tävlingen avklarad. Aldrig mer ridhus haha Jisses. Nova var på en lukt och ät planet klarade sig bra men inte som förra starter i 2an. Tyvärr, men men. Azita började fint sen vettesjutton, hon körde från liggande inkallning på platsen???? Shit första gr nån av mina hundar går upp, men hon i full fart och glädje spran tack och lov till mig. Men ogillas starkt. Sen kom problemen m översocial igen, gick bättre men tävlingsledaren fick hon totalt dille på, hon sprang till henne flera gånger kunde inte släppa henne hon var det roligaste som fanns, hmmmmm men som ja sagt innan hellre översocial, fortsätta träna med folk på planen och kommenderingar.

Det jag är gladast över idag, jag tävlade 2 hundar, jag andades, jag skrattade åt tokarna, jag var inte nervös. och detta är Min stora vinst!!!!!!!!! Vilken känsla ÄNTLIGEN !!! Så skall se till att försöka tävla båda samma dag. Det gav mkt.
Nova och Azita fick jättemkt beröm för sin glädje och fart på planen. Folk var glada att se rottisar så här, pg av tyvärr många som ej är så. Så mitt i de dåliga poängen så vart det ändå en toppendag!!!!! Så ni alla FORTSÄTT tävla för det släpper, fortsätt kämpa!!!

Busan ställdes idag hon vann klass men utan Hp, stort grattis ändå!!! Sötunge!!!!!!

Nu är det soffan ett tag, tjejerna toksnarkar efter dagens äventyr, tack Rikke för sällskapet...
Allmänt | |
Upp